Metoda 1: zasilenie konta na „Raz, Dwa, Trzy”
Odczytaj swój Telekod
Wpisz z klawiatury *123*TELEKOD#, gdzie „TELEKOD” to numer Twojego Telekodu
Wciśnij przycisk „zadzwoń”
Czekaj na wiadomość tekstową SMS o statusie operacji zasilenia:
Po poprawnej operacji otrzymasz wiadomość” „Kwota doładowania x PLN, stan konta y PLN”.
Jeśli wystąpi błąd również otrzymasz informację, np.: „Niepoprawna składania polecenia” lub „Niepoprawny Telekod” – w takim wypadku trzeba powtórzyć operację.
Metoda 2: zasilenie konta na „Piątkę”
Odczytaj swój Telekod
Zadzwoń pod bezpłatny numer 5555
Jeśli dzwonisz po raz pierwszy usłyszysz wiadomość powitalną i zostaniesz poproszony o wybór języka (od tej pory będziesz zawsze obsługiwany przez serwis w tym języku). Postępuj zgodnie z instrukcjami, które usłyszysz. Jeśli tego nie zrobisz, lub jeśli wprowadzisz nieprawidłowy numer, po trzech próbach połączenie zostanie przerwane. Czekaj na wiadomość tekstową SMS o statusie operacji zasilenia:
Po poprawnej operacji otrzymasz wiadomość” „Kwota doładowania x PLN, stan konta y PLN”.
Jeśli z jakiegoś powodu procedura zasilania nie zakończy się powodzeniem zadzwoń do Biura Obsługi Klienta i podaj konsultantowi cały tekst otrzymanej krótkiej wiadomości tekstowej. Biuro Obsługi Klienta dostępne jest całą dobę pod numerem 2601 (koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT; w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT) lub pod numerem 0 601 102 601 (opłata jak za połączenie krajowe).
Zasilenie konta z telefonu innej sieci komórkowej lub stacjonarnej:
Odczytaj swój Telekod
Zadzwoń pod numer (22) 6075555 (opłata wg posiadanej taryfy)
Jeśli dzwonisz po raz pierwszy usłyszysz wiadomość powitalną i zostaniesz poproszony o wybór języka (od tej pory będziesz zawsze obsługiwany przez serwis w tym języku).
Postępuj zgodnie z instrukcjami, które usłyszysz. Jeśli tego nie zrobisz, lub jeśli wprowadzisz nieprawidłowy numer, po trzech próbach połączenie zostanie przerwane.
Czekaj na wiadomość tekstową SMS o statusie operacji zasilenia:
Po poprawnej operacji otrzymasz wiadomość” „Kwota doładowania x PLN, stan konta y PLN”. Jeśli z jakiegoś powodu procedura zasilania nie zakończy się powodzeniem zadzwoń do Biura Obsługi”, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta i podaj konsultantowi cały tekst otrzymanej krótkiej wiadomości tekstowej. Biuro Obsługi Klienta dostępne jest całą dobę pod numerem 2601 (koszt połączenia z Konsultantem – 1,97 zł z VAT; w taryfach MixPlus III i MixPlus IV – 0,96 zł z VAT) lub pod numerem 0 601 102 601 (opłata jak za połączenie krajowe).